منتدى مصر الليبراليه
هذه الرساله تفيد بانك غير مسجل

لكى تتمكن من اظهار بعض المواضيع يجب عليك التسجيل

سجل وشارك وعبر عن رايك

تاكد بان رايك يهمنا ويسرنا انضمامك لاسره المنتدى
منتدى مصر الليبراليه
هذه الرساله تفيد بانك غير مسجل

لكى تتمكن من اظهار بعض المواضيع يجب عليك التسجيل

سجل وشارك وعبر عن رايك

تاكد بان رايك يهمنا ويسرنا انضمامك لاسره المنتدى
منتدى مصر الليبراليه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى مصر الليبراليه لمناقشه كل ما هو متعلق بنهضه مصر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مطلوب مشرفين يجيدون التعامل مع المنتديات من يجد فى نفسه الخبره ويريد نوال بركه العمل ارسال رساله خاصه لمدير المنتدى
عزيزي العضو(ة), هذا المنتدى هو ساحة نقاش و حوار رحب بين اعضاء ينتسبون إلى اسرة منتدى روم مصر القبطيه بالبالتوك. إن المديرين و المشرفين على هذا المنتدى يسهرون على سيره بشكل يجعله منبع نشاط و تبادل شيق و بناء. و لن يترددوا بإلغاء و ايقاف أي مساهمات مشكوك بها أو ذات طابع تعسفي, لا أخلاقي او مهين لشخص أو جماعة. تتعهد إذاً بأن تتحلى بأخلاق عالية و تصرفات مثالية زهاء اعضاء المنتدى مهما اختلفت آراؤهم عن آرائك و أن تكون عضواً فعالاً و إيجابياً. أنت تقر أيضاً أن كل الآراء و الأفكار المتواجدة في مساهماتك هي تحت مسؤوليتك الشخصية و تعبر عن رأيك الشخصي المحض و لا علاقة أو مسؤولية لأعضاء المنتدى أو المديرين أو المشرفين . و بالتالي لا أحد غيرك يكون مسؤولاً عن محتوى مساهماتك غيرك أنت فقط حتى لا تتعرض للطرد من المنتدى او الغاء مشاركاتك .............

<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget" title="News Widget">News Widget</a></div>

فيديو..عمرو أديب "وليه مليون لحية بس .. عاوزين 4 ملايين"

كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
Admin

فيديو..عمرو أديب "وليه مليون لحية بس .. عاوزين 4 ملايين" Empty
مُساهمةموضوع: فيديو..عمرو أديب "وليه مليون لحية بس .. عاوزين 4 ملايين"   فيديو..عمرو أديب "وليه مليون لحية بس .. عاوزين 4 ملايين" I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 14, 2011 4:38 am

وصف ناشطون على الفيس بوك وعدد من المنتديات على شبكة الإنترنت تعليق عمرو أديب فى برنامج القاهرة اليوم، على الدعوة التى وجهها جروب على الفيس بوك لإطلاق مليون لحية استعدادا لشهر رمضان بأنها كانت 30 دقيقة " تريقة".
الحلقة التى أثارت انتقادات واسعة لأديب، كان قد تحدث فيها قائلا:" اللحية دى يا جماعة شئ عظيم، مليون لحية بس ليه حتى هتتعبوا فيها، يعنى من ضمن الـ40 مليون راجل اللى فى مصر مش عارفين تخلوهم بلحية، نمشي كده بلحى وبتاع، نبقي شبه دولة عظيمة فى المنطقة اسمها إيران، أنا عاوز أفهم مضايقاكوا فى إيه، هيه محتاجة كام يوم يعنى علشان تطلع، وإن شاء الله مش هنحرم أخواتنا النساء من هذا الفضل، مطلوب مليون نقاب فى مصر، ويبقي شىء عظيم جدا، تبقي طول ما أنت ماشي كده منقبات وملتحين، إن شاء الله أنا عاوز بس اللى عاملين الدعوة دى يبقي عندهم طموح شوية، بدل مليون يبقوا 4 ملايين، ومصر تتقدم بقي، وتمشي تلاقي ربنا كرمنا كده والإخوة اللى بسواك، وفى الآخر واضح جدا إنها دولة مدنية".

فيديو..عمرو أديب "وليه مليون لحية بس .. عاوزين 4 ملايين"
صفحة 1 من اصل 1